”Vi ønsker en artikelserie om positive aspekter af naziregimet… De er ikke tysker, men bor i Berlin… Engang havde de et ry som venstreorienteret journalist, og selvom dette ry er, skal vi sige, blegnet, kan man ikke anklage Dem for at forsvare nazisterne…”