'Hvis vi havde vidst det med de 200 millioners besparelser, havde vi aldrig skrevet under på forliget'. Sådan lød det fra Enhedslistens folk på Københavns Rådhus, der onsdag mødtes til debat med medlemmerne. Det står dog fortsat uklart, hvorfor Enhedslisten ikke forlod forliget, da besparelserne kom frem