Hvis det lykkes at organisere Enhedslistens medlemmer også efter deres faglige område, vil det betyde en enorm styrkelse af partiet, mener Bjarne Thyregod fra lokalafdelingen i Tårnby. Han stillede forslaget om dobbeltorganisering, som blev vedtaget på årsmødet i april.