Jeg ville ønske, jeg havde været i Detroit sidste torsdag aften. At jeg havde kunnet stå der i byen, som har set kapitalismens værste bagside, stå der og se den blive illumineret for dens datter, for sin dronning, for Aretha Franklin. Som en hyldest og et farvel til kvinden, som for altid vil være en af de største.